Gå til indhold
GRATIS FRAGT
KUNDESERVICE KL. 10-15
PERSONLIG VEJLEDNING
100 DAGES RETURRET
Gratis Fragt
100 Dages Returret

FAQ - Ofte Stillede Spørgsmål

Her finder du svar på vores kunders oftest stillede spørgsmål.

Hvor er min pakke?

Du har modtaget en mail eller sms, da ordren blev pakket og afsendt fra vores lager. Der finder du dit trackingnummer, som linker direkte til den aktuelle transportørs trackingside og giver dig forsendelsesstatus på din pakke. 

GLS track & trace side finder du her >, hvor du kan spore din pakke.

Kan jeg ændre min ordre?

Har du ændringer til din ordre, vil vi meget gerne kontaktes hurtigst muligt på tlf. 61 79 63 64. Uden for almindelig åbningstid skal du sende en mail til mail@haveteknik.dk, så vi kan nå at lave evt. ændringer.

Har I en fysisk butik?

Vi har desværre ikke en udstilling eller fysisk butik, men du kan afhente din ordre på de fleste varer hos os ved at kontakte os forinden.

Kan jeg afhente min pakke hos Haveteknik.dk?

Du kan afhente din ordre på de fleste varer efter aftale, men du skal kontakte os inden.

Hvorfor kan jeg ikke vælge afhentning?

Kan du ikke vælge afhentning på din ordre, kan det være, fordi varen sendes direkte fra vores leverandør til dig. Kontakt os, så vi kan finde den bedste løsning for dig.

Hvad koster forsendelsen hos Haveteknik.dk?

Vi giver dig gratis fragt på lagerførte ordrer leveret til nærmeste pakkeshop. Du har dog mulighed for at vælge alternativ levering mod et mindre gebyr, men dette fremgår tydeligt i bestillingsfasen.

Hvor lang leveringstid har Haveteknik.dk?

Vi afsender så vidt muligt alle ordrer samme dag, som de er lagt, men der kan være forsinkelser pga. forsinket levering fra vores leverandører.

Vi er lagerførende på stort set alle varer, men der kan være enkelte produkter, der hurtigt bliver udsolgt, er i restordre fra leverandøren, sendes direkte fra leverandøren eller er bestillingsvarer. Såfremt en vare er en bestillingsvare, vil det stå på produktet.

 

DAO365 forsendelsesstatus detaljer på pakke sendt fra Haveteknik.dk

GLS og fragtmand leverer pakker alle hverdage. 

Haveteknik.dk er ikke ansvarlig for forsinkelse af pakken pga. distributionsfejl, nedbrud, strejker mm. hos transportørerne. 

Hvordan kan jeg betale for min ordre hos Haveteknik.dk?

Det går hurtigt og nemt, når du skal betale hos Haveteknik.dk, for du har mulighed for at betale både med almindeligt kreditkort såvel som mobilepay. 

Har du almindeligt Dankort kan vi desværre ikke tage imod dette, vi modtager dog Visa-Dankort, Mastercard mm.

Vi tilbyder også betaling med ViaBill - Gebyr- og rentefrit køb på op til 2000 kr. Læs mere på Viabills hjemmeside.

Er det sikkert at betale hos Haveteknik.dk?

Hos Haveteknik.dk er det sikkert at benytte betalingskort, da alle betalinger foregår via SSL-forbindelse, som er en forkortelse for Secure Sockety Layer. Det betyder, at ingen kan få fat i de information, du indtaster ifm. dit køb hos Haveteknik.dk. 

Du er reelt bedre sikret ved online køb frem for køb i en fysisk butik, da du har 14 dages returret, lige som du kan gøre indsigelse og få dine penge tilbage, hvis du kan godtgøre, at dit kort er blevet misbrugt, du ikke har modtaget din vare eller du har fortrudt købet. Læs mere i vores betingelser.

Hvor finder jeg min faktura?

Fakturaen / kvitteringen for dit køb sendes til din mailadresse direkte fra vores økonomisystem. Vi oplever af og til, at mailen havner i spam eller uønsket mappen, men er den ikke der, skal du endelig kontakte os, så gensender vi den til dig.

Jeg er i tvivl om, hvilket produkt, der er det rigtige for mig?

Vi vejleder dig gerne i at finde det rigtige produkt til dit behov. Kontakt os her.

Prismatch

Vi matcher prisen på udvalgte varer, når dette promoveres. Se vores politik for prismatch her >


Kontakt os

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål, kan du naturligvis kontakte os her.