FAQ - Ofte Stillede Spørgsmål

Her finder du svar på vores kunders oftest stillede spørgsmål.

Hvor er min pakke?

Du har modtaget en mail eller sms, da ordren blev pakket og afsendt fra vores lager. Der finder du dit trackingnummer, som linker direkte til den aktuelle transportørs trackingside og giver dig forsendelsesstatus på din pakke. 

Du kan også gå direkte til DAO365s hjemmeside og indtaste dit forsendelsesnummer.

GLS har ligeledes en side, hvor du kan spore din pakke.

Kan jeg ændre min ordre?

Har du ændringer til din ordre, vil vi meget gerne kontaktes hurtigst muligt på tlf. 61 79 63 64. Uden for almindelig åbningstid skal du sende en mail til mail@haveteknik.dk, så vi kan nå at lave evt. ændringer.

Har I en fysisk butik?

Vi har desværre ikke en udstilling eller fysisk butik, men du kan afhente din ordre på de fleste varer hos os. Enkelte varer afsendes dog direkte fra vores leverandører. Læs mere her:

Kan jeg afhente min pakke hos Haveteknik.dk?

Ja, vi ved, at hvis der først er et brud, batteriet er dødt eller eller knivene sløve, er det rart hurtigt at få sin robot kørende igen. Derfor kan du naturligvis afhente din pakke hos os. Vælg blot "AFHENT på Haveteknik.dk's adresse" i forsendelsesmetode. Vær opmærksom på, at du først kan afhente din pakke, førstkomne hverdag efter, du har modtaget en besked om, at din ordre er pakket.

Hvorfor kan jeg ikke vælge afhentning?

Kan du ikke vælge afhentning på din ordre, kan det være, fordi varen sendes direkte fra vores leverandør til dig. Kontakt os, så vi kan finde den bedste løsning for dig.

Hvad koster forsendelsen hos Haveteknik.dk?

Vi giver dig gratis fragt på lagerførte ordrer leveret til nærmeste pakkeshop. Du har dog mulighed for at vælge alternativ levering mod et mindre gebyr, men dette fremgår tydeligt i bestillingsfasen.

Hvor lang leveringstid har Haveteknik.dk?

Vi afsender så vidt muligt alle ordrer samme dag, som de er lagt, men der kan være forsinkelser pga. forsinket levering fra vores leverandører.

Vi er lagerførende på stort set alle varer, men der kan være enkelte produkter, der hurtigt bliver udsolgt, er i restordre fra leverandøren, sendes direkte fra leverandøren eller er bestillingsvarer. Såfremt en vare er en bestillingsvare, vil det stå på produktet.

Er en vare i restordre eller på vej fra leverandøren, ringer eller skriver vi til dig, så vi kan finde den bedste løsning på, hvordan du hurtigst muligt får din pakke.

Ordrer sendt med DAO365 afhentes om natten, køres til distributionscentral og leveres typisk til DAO365 pakkeshops 2-5 dage efter afsendelse fra vores lager. 

DAO365 registrerer første gang pakken, når den når til distributionscentralen, derfor vil du se, at første scanning først er kl. 8.00 dagen efter din ordre er lagt, men fortvivl ikke. Din ordre er afsendt dagen før.

DAO365 forsendelsesstatus detaljer på pakke sendt fra Haveteknik.dk

GLS leverer pakker alle hverdage. 

Haveteknik.dk er ikke ansvarlig for forsinkelse af pakken pga. distributionsfejl, nedbrud, strejker mm. hos transportørerne. 

Hvordan kan jeg betale for min ordre hos Haveteknik.dk?

Det går hurtigt og nemt, når du skal betale hos Haveteknik.dk, for du har mulighed for at betale både med almindeligt kreditkort såvel som mobilepay. 

Har du almindeligt Dankort kan vi desværre ikke tage imod dette, men har du tilmeldt kortet til din MobilePpay konto, kan du betale med kortet via MobilePay Vi tilbyder også betaling med ViaBill - Gebyr- og rentefrit køb på op til 2000 kr. Læs mere på Viabills hjemmeside.

Er det sikkert at betale hos Haveteknik.dk?

Hos Haveteknik.dk er det sikkert at benytte betalingskort, da alle betalinger foregår via SSL-forbindelse, som er en forkortelse for Secure Sockety Layer. Det betyder, at ingen kan få fat i de information, du indtaster ifm. dit køb hos Haveteknik.dk. 

Du er reelt bedre sikret ved online køb frem for køb i en fysisk butik, da du har 14 dages returret, lige som du kan gøre indsigelse og få dine penge tilbage, hvis du kan godtgøre, at dit kort er blevet misbrugt, du ikke har modtaget din vare eller du har fortrudt købet. Læs mere i vores betingelser.

Hvor finder jeg min faktura?

Fakturaen / kvitteringen for dit køb sendes til din mailadresse direkte fra vores økonomisystem. Vi oplever af og til, at mailen havner i spam eller uønsket mappen, men er den ikke der, skal du endelig kontakte os, så sender vi den til dig.

Jeg er i tvivl om, hvilket produkt, der er det rigtige for mig?

Vi vejleder dig gerne i at finde det rigtige produkt til dit behov. Kontakt os her.

Kontakt os

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål, kan du naturligvis kontakte os her.